Doprava a platba

Zde najdete všechny důležité informace o možnostech dopravy a platebních metodách, které nabízíme. Naším cílem je zajistit co nejpohodlnější způsob, jak k vám doručit objednanou drůbež s ohledem na její pohodu a zdraví. 

Možnosti dopravy

1. Osobní odběr na našem statku v Bohumíně

Doba připravení k odběru: vzhedem k tomu, že veškerou drůbež uvedenou na e-shopu máme k dispozici okamžitě na statku, můžete si ji vyzvednout ihned (s ohledem na otevírací dobu prodejny). Otevírací dobu a adresu našeho statku neleznete ZDE.

Osobní odběr zajišťuje minimální stres pro drůbež a okamžitou kontrolu jejího stavu.

2. Osobní odběr zdarma na rozvozových trasách v Moravskoslezském, Olomouckém, Zlínském, Jihomoravském, Pardubickém, Jihočeském kraji a Vysočině)

V období od března do listopadu drůbež a krmivo každý den rozvážíme na našich rozvozových trasách. Informace o místech rozvozů a termínech naleznete ZDE. Upozorňujeme, že je nutné mít vytvořenou objednávku. Ta může být vytvořena nákupem v našem e-shopu nebo telefonicky. 

Naše rozvozové trasy jsou navrženy tak, aby drůbež byla přepravována co nejrychleji a nejbezpečněji, s ohledem na její pohodu.

Cena dopravy je ZDARMA.

3. Dovoz až k Vám domů

Nabízíme v rámci Moravskoslezského kraje i dovoz až k Vám domů.

Vzhledem k tomu, že prodáváme živou drůbež, neposkytujeme dopravu prostřednictvím přepravních společností, abychom zajistili její maximální pohodlí a bezpečí.

Platba

1. Platba pří osobním odběru na statku je možná platební kartou nebo hotově. 

2. Platba při převzetí na rozvozových trasách je možná pouze hotově!

Reklamace a vrácení zboží

Více informací naleznete v záložce Vrácení zboží a reklamace. V případě potřeby reklamace nebo vrácení drůbeže nebo krmiva nás prosím kontaktujte na e-mailové adrese: info@prodejdrubeze.cz nebo telefonicky na čísle +420 602 715 811.