Reklamace
Aby bylo nesporné, že případné uplatnění reklamace drůbeže zakoupené u nás je oprávněné, požadujeme dodržení záručních podmínek. V opačném případě se může stát, že reklamace nebude uznána.
V případě, že jste si u nás koupili drůbež a chce uplatnit reklamaci a splňuje záruční podmínky, obraťte se na nás. Děláme maximum pro to, aby naše drůbež měla ty nejlepší podmínky, o čemž svědčí i naše haly, které jsou nadstandardně vybavené, aby drůbež nebyla stresovaná a měla maximální pohodlí.
Záruční podmínky, které je nezbytné pro uplatnění reklamace dodržet:
- Zajištění karantény drůbeže po dobu 28 dnů od zakoupení, a to z důvodu zabránění přenosu nemocí od staré drůbeže na novou drůbež.
- Před závozem nové drůbeže a následně co tři měsíce provádět desinfekci všech prostor, ve kterých se bude drůbež pohybovat.
- Odchovna nebo kurník musí mít hladké a omyvatelné stěny i podlahu.
- Drůbež je nutné krmit pouze krmivy pro danou drůbež, které budou odpovídat i věku drůbeže.
- Při prvních příznacích o změně zdravotního stavu ihned informovat naši firmu.
- Pokud bude prokazatelné, že vada byla způsobena dodavatelem, uhradíme plnou výši ceny, za kterou byla drůbež pořízena.
Co po Vás budeme v každém případě požadovat?
- Doklad o nákupu,
- fotodokumentaci reklamované drůbeže a odchovny či kurníku, kterou je možno zaslat např. emailem.